tråkigt..

Har du:

Någon som förstår dig? - ja!
Någon som du saknar? - Ja..
Någon som du hatar? - nej inte hatar
Vem kramade dig senast? - Min syster
Vem ringde dig senast? - Jenna
Vem ringde du senast? - Moa ♥
Vem var hemma hos dig senast? - Emelie ♥
Vem var du hemma hos senast? - Emelie
Har du några kärleksproblem? - Nej
Har du pratat med någon idag? - Japp

 

Jag:
Är singel? - Nej
Svär ofta? - nja
Sjunger i duschen? - Haha ja iband :)
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - Nepp!
Skrattar åt dina egna skämt? - Haha ja
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - venne

Har du:
Piercingar? - Nope men får kanske snart
Syskon? - En storasyster och en storebror
Jobb? - Skolan hah ?
För många vänner? - nej, man kan väl ha hur många man vill.:)
Rymt hemifrån? - Nej, tror jag inte..
Färgat håret? - Ja, typ tusen gånger
Sagt "jag älskar dig" till någon? - Ja
Varit kär? - Jag är kär :D 
Dumpat någon? - Ja
Somnat i skolan? - Ja
Brutit ett ben? - Nej
Tappat bort mig i min hemstad? - haha nej
Sett en fallande stjärna och önskat? - japp
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - Ja
En hemlighet som ingen annan vet? - Ja
Sovit en hel dag? - Nej inte en hel dag 
Blivit generad inför folk? - Ja tror jag nog :/
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - Ja 
Ätit musslor? - Nejj
Färgat ditt hår svart? - ja

 

Vad:
Längtar du till mest just nu? - juuullenn
Ska du göra i helgen? - Ingenaning
Gjorde du igår? - träffade massa trevligt fölk ! 
Ska du göra i sommar? - sola,bada oså !
Har du för mobil? - sony ericsson
Vad köpte du senast? - Godis


Vem/vilka:
Slog du senast? - Emelie, vi hade lite fight
Fick du sms från senast? - Katja
Pratade du med i telefonen senast? - Jenna
Älskar du? - Mina vänner, min fina kille
Var du med senast av det motsatta könet? - alla på gårn :)
Vet mest om dig? - Moa ! 
Sov du tillsammans med senast? - emelie,lovisa och linnea <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0