saknar dig , kom tillbaka!

Varför hände det just dej, jag älskar ju dig. Jag vill att du ska vara här vid mig, jag mådde toppen när du var vid min sida. Jag har dig i mina tankar hela tiden, Alla våra minnen vi har dom får aldrig glömmas bort! Det gick så fort i slutet jag han aldrig säga hejdå, Du betyder mest för mig och du var min andra halva. Det var du som fick mej att le, jag fattar inte att det hände. jag saknar dej enormt mycket, tårarna rinner när jag sitter och skriver det här för du var den ända i mitt hjärta. Du ska veta att jag alltid kommer att älska dig lika mycket, jag hoppas verkligen att du har det bra där uppe i himeln. Jag tänker på dej hela tiden, det är bara du i mitt huvud. Jag kollar igenom våra bilder, det går inte att beskriva i ord hur mycket du betyder för mig ! ÄLSKAR DEJ FILUR och kommer ALLTID ATT GÖRA ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0