saknar dej för mycket !

När någonting händer och det känns så kallt, det ända man ser är mörkrets fall. jag försöker se upp till himmelen nu, men jag kan inte se dej något mer. Och ingen kan någonsin ta din plats i mitt liv och Vad ska jag göra utan dej. Jag gråter ofta och alla minnen när du såg i mina ögon och inget kan få dig tillbaka nu. När allting var som svårast för dig så sa du adjö och lämna oss kvar, mina tårar faller för min saknad är så stark. Så mycket det du hade, men nu är det över. Jag kommer aldrig lämna dig! Jag gråter ofta men vad ska jag göra utan dig, alla minnen när du såg i mina ögon och inget kan få dig tillbaka nu. Nej inget kan få dej tillbaka nu :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0