Mysigt mysigt

Hej hej har inte haft tid att blogga i helgen, haft massa skoj:-) lördagen var toppen med en massa folk, blev att 6 st härliga personer sov hos mig. Låg och mös med min älskling hela natten, hur mysigt som helst! Alla vaknade tidigt på morgonen av att emelie försökte prata med lovisa, för söt hon är. Alla åkte hem tid 2 eller nått förutom zack och lovisa, dom var kvar ett tag till sen drog zack och träffa några.jag och lovisa tog oss ner t stan, senare på kvällen åkte vi hem t zack och sov där. Passade på att plugga lite snabbt! Vi la oss och kollade på någon film fast jag och lovisa somnade tyvär, bilder sen helgen kommer sen hejdå puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0