Bästaste du ! ♥



Moa Andersson är helt klart bäst, vad hade jag gjor utan dig!? du är så underbar och jag kan lita på dig till 100 %, jag skulle aldrig kunna svika dig och då menar jag ALDRIG! Du har stått vid min sida i över ett år nu, när jag träffade dig första gången så kände jag på mig att vi skulle hålla ihop och bli bästa vänner. Jag hade rätt och det kommer alltid vara vi vad som än händer du är min andra halva. Jag vet inte hur jag ska tacka dig så mycket som du har hjälpt mig, du ska veta at jag alltid kommer att stå vid din sida och att jag älskar dej precis som du är! Vi har aldig bråkat  och det är ett tecken på att vi lita på varandra, det är precis så det ska vara!
 MOA ANDERSSON JAG ÄLSKAR DEJ !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0