varför är du arg på mej.. ?

Tjatja ;)
skolan idag var bra för gade bara tre lektioner, Vi hade Engelska, idrott och musik :) I morgon har man en timma sovmorron, gött! Efter skolan var jag och mös med johan på en bänk ett tag tills han skulle hem.. Sen blev det att vara med tove,moa,anton,pudde,emelie,frida och moppe killarna, Riktigt kul. Till sist blev det bara att det var jag moa och emelie fast vi cyklade hem , Moa gick hem till sig sen tog jag och emelie sellis hem. På vägen hem mötte vi Malin men hon ville inte prata med mig, fattar inte vad jag har gjort igentligen.. Hon typ hatar mej säg mig varför?????? men nu ska jag dunka musik haha nej men hejdå :)



fin bild ... 
FOTOGRAF: Viktoria solvang ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0