rätt trevligt faktist !

Tjatja! ♥
Tillbaka från tre härliga dagar i sommar stugan, det blev en dag midre för det blev regn oså. Vi har badat,åkt båt, simmat till en ö och massa roliga saker, det har vart skönt att komma hemmifrån ett tag oxå. Det bästa med att vi var där var at världens bästa vickan följde med ! Det är vickan som har alla bilder på sin kamera men bilderna blir väl i morron eller någe, tror hon inte orka nu så vi får se! Imorgon blire väl att träffa världens bästa amelia magnusson!!! ♥  
Nu ska jag upp o duscha och så så höres !

Kommentarer
Postat av: bea

sv: va söt du är gumman! :)

blir det en ruta eller vadå? :O

just de om du vill kan jag fixa din design nu i helgen..

du får förklara hur du ska ha den och sådär så fixar jag det ;)

om du fortfarande vill det?

2011-08-06 @ 03:18:36
URL: http://www.mondoblog.se/beatrice
Postat av: bea

sv: okej jag tar med mig min dator till er nästa gång jag kommer så fåru visa hur du vill ha den så fixar jag det :) kommer på torsdag igen =)

2011-08-08 @ 00:30:29
URL: http://mondoblog.se/beatrice

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0