noramarken ägde ! <3

heeeej !
helgen har vart toppen har träffat massor av trevligt fölk, Det bästa var att träffa johan såklart !
Idag har jag vart med jenna och åkt karuseller och kollat lite vid stånden, sendan åkte vi hem till mej och spela tv spel. Jenna skulle hem sen vid 6 kanske och då drog jag ner till stan och träffade moa tove och benja, vi chillade mest :) Imorron är det skola igen, ucsh på skolan säger jag bara ! Men man får ju träffa kompisarna det är nog det bästa med skolan! just nu sitter jag och träkar framför datan väntar på att johan ska svara påå sms , han kankse har somnat ;) men hejdå hare gött!



från nora marken i en karusell ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0