hahah skumt inlägg :))

heeeej !
Klassdagen idag var toppen vi åkte till örebro och gick en vandring i slottet, sedan shoppade vi. Jag och några till i min klass träffade på en känd bloggare asså shiiiit.. jag dog nästan när hon sa hej :O Bussen hem gick klockan fem i 2 så vi var framme kanske halv tre eller nått :) Jag,lovisa och emelie satt och väntade på johan i en timme , vi skulle gå hem till mej och se på film det blev scream:) Det var mysigt för jag och johan låg och mös medans dom andra kollade på filmen, efter filmen skulle emelie hem och jag lovisa och johan gick ner till stan där man träffade på trevligt fölk, alla drog hem senare mot kvällen så jag och moa drog hem till henne. NU sitter jag hemma efter att hafft en härligdag med trevligt fölk, i morron är det skola igen :(  !! IDAG FICK JAG MIN NYA MOBIL !!!!!!!!!!!! KÄNNER MIG SÅ GLAD ATT JAG HAR FÅTT DEN NU ;) hejdå alla bloggläsare !! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0