dyka är kuul ;)

heej !
Han inte blogga i går för bror min lanade men igår så var jag med vickan och hon sov hos mig, jag cyklade och hämtade henne i gyttorp sen cyklade vi till mig för att fixa oss! Jag såg seriöst ut som skit igår, sen efter drog vi till stan där vi träffade simon,jack,bea och tove. Vi satt och prata sen typ kollade vi på när alla hade grädd krig haha . Sedan åkte vi till mej och tittade på baksmällan, jag somnade haha  ! Vaknade typ 11 i morse av att vickan fråga vad klockan var, vi gick upp och åt frukost sen gjorde vi bort oss, asså pinsammaste i mitt liv haha ! :) Pallar inte skriva nu vad som hände men sen drog vi t stan och käka pommes,mums;) vi smsade danne senare och sa att han skulle komma, precis när han kom så åkte vickan hem! Jag och danne smsade natta och fråga om hon ville vara med, vi tre hoppade på min trasiga studsmatta och sen bakade vi currybollar haha! Sen kom emelie och vi drog ner och badade , vi hoppade i med kläder för blev så badsugen, hah jag och danne dök efter däck. fett med kul ju, pallar inte skriva mer ! hejdå,kyss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0