vickan! <333333333

hejhej! ♥
Idag har jag vart med vickan och vi var på stan i dag igen med våra snygga tomteluvor först var vi inne vid idrottshuset med ludde e och ruben sen drog jag och vickan för det var inge kuul :/ vi gick till nöjes, efter nöjes gick vi till konsum och köpte chips som vi skulle ha näär vi hoppade studsmatta. vi cykla upp till mej och mulla chips och hoppade studsmatta:) därefter gick vi till stan igen och åt pizza sen gick vi runt lite oså. klockan nio åkte vi hem och såg på tvoch hoppade studsmatta, vickans pappa kom vid halv elva så nu har hon åkt hem och jag sitter vid datan som vanligt på kvällen ska snart gå upp och fixa lite på mitt rum, det ser hemskt ut! kommer kanske inte ske att jag städar ska nog fotta ist hare bra med er puss hej! ♥



love u viktoria!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0