vickan!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥

Tjaaa !♥
Skolan idag var som vanligt vi hade bara det vanliga. efter skolan gick jag och lisa hem till mig och hoppa studsmatta, klockan 3 åkte lisa hem och vickan kom presis när lisa åkte hem. jag och vickan hoppa lite sen åkte vi hem till en av mina klass kompisar och hämtade koolor och sånt som vi i klassen ska sälja! Drog ner till stan för var inge kuul på hittorp, vi gick runt med tomte luvor på stan och skrek GODJUL visst är vi bäst! Först kollade vi på när några spelade footboll sen gick vi till nöjes och det var några fulla ungdomar som vill bli tsm med oss vi bah nej!!!sen sprang vi till nöjes typ eller ah typ små sprang, handlade lite godis. sen drog vi och köpte en pommes tallrik på 47:an som vi dela på sen kom dom fulla in och vi drog till nöjes , var tvungna att åka hem för vickans pappa skulle hämta vickan hos mig! vi hoppade studsmatta tills dess det var as kuul dag med dig vickan hoppas vi kunde sova i morron love u so much! <333333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0