usch på läxor ...

Hejhej! ♥
Skolan i dag var inge kul för vi gick till det dära bajsvärket eller vad det heter och det var as äkligt !!!!!!!! Seriöst det var så äkligt så ludde j spydde, tyskan vare ända som var kul för vi körde en utmaning och jag ägde ut ludde för han hade gått runt och sagt affe asså apa på tyska hela lektionen . marie sa apa så skulle vi se vem som sa vad det betydde först och jag hann före han fast han hade sagt svaret hela dan haha, ÄGD! Ni kanske inte fattar är inte så bra på att förklara  hehe . efter skolan gick jag och felicia hem till mig och hoppa studsmatta lisa kom sen och var med sen skulle felicia hem, Lisa och jag fortsatte hoppa tills hon skulle hem så nu sitter jag häär och ska snart göra läxan usch ,hatar läxor!  JAJA men nu måste jag göra läxan så byebye ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0