tröög dag! ♥

Hejhej!  ♥

Skolan idag söög!!!! Efter skolan var jag med lisa och jenna vi hoppade studsmatta sen så kom emelie näär lisa åkte hem :/ Jenna gick hem strax efter och då gick jag å emelie och mötte alec sen gick vi till lastbils och spela lite footboll med andy det var emelie och jag mot alec och andy vig ägde !!! hehe NOT. Andy drog sen venne vad han skulle göra men han gick bah så vi gick till busshåls och pratade lite sen frööös han och skulle gå hem efter några timmar däär. Så jag fick en puss och typ tusen kramar idag !!!    Emelie och jag gick hem till mej och satte oss vid datan skulle igentligen se på tv men asså bara dissa henne inte snällt! emelie drog vid halv tio, just nu är klockan fem över tio ! Men nu ska jag gå in på facebook och slå rekord! Hare bra påer alla puss och kram! ♥


Kommentarer
Postat av: Emilia!

fin bild ;) <3

2011-04-13 @ 07:28:53
URL: http://emiliacupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0