sorry!

Hejhej! ♥

Förlåt för att jag skrev igår men jag hann aldrig för typ föst red jag sen så duschade jag och sen typ var jag as trött så pallade inte skriva! Skolan idag var sådäär vi hade gympa och den var faktist rolig men typ inge annat. blev klar med min bild som vi håller på med på bilden, när vi har boel! efter skolan så kom emilia till gympa salen för hon hade kommit till hittorp innan jag hade bytt om färdigt oså. sen gick vi hem till mej och bakade kladdkaka, hoppa studsmatta sen åkte hon hem och då kom linnea ,vi hoppade studsmatta. jag följde henne hem en bit sen satte jag mej vid datan som vanligt men nu ska jag ta och gå ut med hunden min !

harebra på er alla blogg läsare! ♥


Kommentarer
Postat av: F a n n y ♥

sv: du är ! ♥

2011-04-15 @ 07:56:09
URL: http://justfanny.blogg.se/
Postat av: Toril

sv: tack, du är också fin ju! ♥

2011-04-15 @ 17:32:41
URL: http://torilcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0