soffffft! <3

ojoj tiden bara rinner iväg hinner knappast blogga längre men det ska vi få stopp på ! Idag var jag med Sabina och Johanna vi solade från 11 till halv två, känner mig lite brunare i mitt ansikte. halv två åkte Johanna hem och sabina gick hem så gick hem och solade lite tills klockan två. Klockan två åkte vi hem till mormor och morfar och käka lite påsk mat, gott! Syrran och jag åkte hem för orkade inte vara kvar när mamma klipte morfar så syrran körde hem ! Så när man kom hem hoppa jag lite studsmatta sen satte jag mej vid min syster i hamocken och läste lite julia. mamma kom lite senare och satte sig i solstolen brevid och läste lite sen blev det så varmt, mamma och nathalie gick in. Satt ensam ett tag till sen gick jag ner till datan, soft dag ! men nu ska jag väl ta och skaffa ett liv med min kanin ! <3 hejdå ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0