love u vickan! ♥

Hejhej!<3

igår var jag och vickan på disco sen sov hon över hos mig vi la oss as SENT!. Vi vaknade vid halv elva, vi sminkade oss som fjotisar och gick ut med min hund sen gick vi in och tvätta av det för vi ville inte ha det på stan. På vägen till stan mötte vi vickans kille, nice price! När vi kom till stan så gick vi till 47:an , där satt tatiana och tove så vi satte oss vid dom medans dom åt sen gick vi typ till kyrkan och mötte alec och emil sen drog jag ovh vickan hem efter ett tag till mej och packade för ska sova hos vickan.  hennes mamma kom och hämta oss , när vi kom hem till vickan så satt hon och prata i telefon med rasmus och jag med ruben.  mamma skjutsa ner oss till nöjes sen så vi köpte lite godis, sen tillbaka till vickan. nu sitter vi häär vid datan. harebra puss å kram ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0