blött :/

hejhe! ♥
Idag har jag varit med lisa och nattis, vi hoppade studsmatta sen så gick nattis hem och lisa och jag drog ner till stan för att träffa jimmy min låsas pappa. han och jag skulle äta pizza tilsammans , lisa fick äta med oss sen så visa jag och lisa honom runt i lilla nora. kanske inte det bästa vädret men ändå kuul att träffa han det var länge sen. ska väl åka någon dag buss och hälsa på ! ;D Sen åkte han hem och jag och lisa drog till ica för hon följde mej dit sen kom hennes mamma och hämta henne där, så gick själven bit tills jag såg vipsbussen. jenna hoppa ut vid skolan för att ta sellis med mig hem . så snällt av henne, vi ppratade lite sen så var vi vid hittorp och då gick hon till sig och jag till mej ! nu sitter jag häär aldeles dygnsur så ska nog snart gå upp och byta om lite ! <3 i morgon blire väl ridning! ♥
ses på er alla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0