bara onsdag , vill ha helg!!! ♥

hejhej! ♥
skolan idag var väl okej, efter skolan hade jag utveklingsamtal det gick väl bra fick inte så mycket skäll. jenna och några vänta på mej utanför sen gick jagfrida och jenna hem till mig och hoppa studsmatta. jenna åkte hem senare så jag och frida gick in och åt mammas goda potatis och köttbullar. sen bytte jag om för stallet, innan stallet hämta vi vickan för hon skulle följa med och kolla lite;) jag hoppade med jacob vi hoppade bana det var jätte kul, när alla hoppat banan tog vi och höjde oxern för jag ville hoppa den högre :) det blev 80 cm , rätt så nöjd. skulle vilja hoppa lite högre men hann aldrig det :/ nästa gång blire väl häst byte hoppas jag får early. vi skjutsade hem vickan och frida efter sen duscha jag och sitter nu häär ska lägga upp en bild på lilla jacob jag :)

Humör: glad! ♥



lilla söta jacob , tack för en jätte kul hoppträning jacob! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0