älskar dej

Heej! ♥

idag har jag vart med amelia, alec och emil vi gick till ica :) Alec skulle köpa cola som vanligt ! sen gick vi hem till mig och hoppade studsmatta, det var skit kuul att hoppa med emil för han gav mej studsen hela tiden. sen skulle dom på träning och då fick jag en puss av min älskling ! ♥ När dom hade gått på träning så drog jag och amelia ner på stan och vi cykla mest omkring och kollade lite. sen ville alec träffa mig igen så han kom till busshåls när jag och amelia var däär och då fick jag en till puss:D sen skulle amelia hem och så ville hon inte åka hem själv så hon och jag cykla till henne sen hämta morfar mej vid konsum och skjutsade hem mig! när jag kom hem så satte jag mej vid datan lite sen gick jag ut och hoppa studsmatta och då kom emelie hem till mig :S vi hoppade lite sen skulle alec vara ute med sin hund så vi gick med honom ! Han är bara föör sööt , älskar honom mest. så nu sitter jag häär ingen vid datan och dricker sodastream det är ju super gott, det blev ett långt inlägg men det spelar ingen roll för vill skriva lite nu . men hare bra puss och kram påer alla bloggläsare

 

Älskar dej ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0