Tsm med Erik Andersson! ♥

heluuuu!! ♥
Idag har jag haft skit tråkigt i skolan typ bara fått skäll hehe typiskt mig!!:P
Efter skolan ringde frida mig och undrade om vi kunde vara och då svarade jag såklart!!:P
Vi lagade pankakor och sen typ satt vi vid datan och efter datan så bakade.
När vi hade bakat kokosbollar så ringde Emelie och undrade om hon fick vara med en stund innan hon skulle rida och då sa jag och Frida ja såklart för vi är lixom bästa vänner+ Nattis. Sen typ när Emelie skulle hem så drog jag och Frida till ramperna för att träffa kotten och marcus. menmen nu sitter jag vid datan!!<3
Men hare bra puss och kram påer!!<3

Älskar dig Erik Andersson! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0