Synd att inte Erik var med!:(<3

Hejhej! ♥
Idag har vi haft världens tråkigaste och jobbigaste gympa asså den var piss!:O
Efter skolan drog jag och Emelie hem till henne och åt för sen skulle vi vara vid stan en viss tid men då kom jenna och frågade om hon fick låna mitt sims och det och då sa jag att jag inte hinner ta fram det och då började hon grina, Så jag och Emelie han bara vara med Frida,Ludde och Tobbe typ bara en liten stund!:(
När Frida,Ludde och Tobbe hade dragit hem så träffade vi Vickan,Alicea och Lollo så vi var med dom då.
Vi var och kollade ifall Erik hade träning som han sa men han hann inte på den så vi gick till ramperna.
Efter att vi hade varit vid ramperna ett tag så drog vi till tennis hallen och tog massa snygga kort fagst jag var typ inte med på något för jag är så himla ful. Sen skulle Lollo hem och strax efter skulle Vickan och Alicea hem. Så då var det bara jag och Emelie kvar och då ringde jag mamma och fråga om jag fick köpa pizza och hon sa jag så jag har ätit pizza nyss men har inget mer att skriva hare bra puss och kram påer! ♥

Älskar dig Erik! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0