Sjuk!:(

Hejsan! ♥
Idag har jag varit sjuk inge kul alls jag har haft feber och rethosta och sånt inge bra alls!
Jag vet inte vad som hände i skolan för var ju hemma hos mormor och morfar i dag. Kommer inte till skolan i morgon heller!:(  Det är inge kul att vara sjuk inge alls man bara ligger och slöar och inte orkar göra något!:(
Igår hade jag 37,8 graders feber och idag har jag typ bara lite menmen imorgon blir det vell att stanna hemma då med och slöa. Missade hoppningen med early i dag:( menmen jag kommer ju att få rida igen som tur är.
Hoppas jag blir bättre i morgon! Jag vill iaf vara frisk till helgen och så, så jag kan testa bubba på söndag kulkul!!:)
Men hare bra puss och kram påer!! ♥



Gammal bild jag har bild kris!!:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0