kulkul! :)

Hellu! ♥
Idag har jag varit i stallet och provat på buba, det var kul för han är så het men ändå inte!
Menmen nu ska jag berätta lite om vad som hände, så här var det vi mockade och efter det så åt vi sen lunch fodringen gick vell bra men jag blev blöt och lerig:( hehe typiskt mig!:)
Efter vi hade lunch fodrat så skulle vi rida och det gick ju bra fast när malin skulle prova bubba då sparkade han bak ut! Sn fick jag vell tillbaka han efter typ 5 min och då var han så het så jag var tvungen att använda spö för att han skulle skärpa sig och komma fram i vanlig arbetsgalopp inte nån rusande trav ska det inte va men nu måste jag gå upp och äta puss och kram påer!! ♥

Älskar dig filur!!♥




Saknar den tiden!!<333333



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha,det låter roligt att rida buba!

i morn ska vi va länktar!<3<3<3<3

2010-09-12 @ 19:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0