Läxan nurå!:(

Hejhej! ♥
Skolan idag var skit tråkig man får alltid skäll särskillt jag:( men vem bryr sig om man får lite skäll för att jag råka kasta enn penna i frökens huvud det var ju bara kuul!:P
Efter skolan så var jag med lisa,emelie och jenna en stund sen följde jag med emelie till stallet och kollade när emelie hoppa med plugg!:P När emelie hade ridit klart så stannade jag för att vänta på mamma men jag åkte med malin hem istället för orkade inte vänta hehe:P NU sitter jag här ska snart gå upp och göra läxan åå så tråkigt! Men nu måste jag dra skriver mer någon annan dag hare bra puss och kram påer alla! ♥



Älskar dig filur!! ♥



Saknar dig golden!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0