Fan för dom!!:(

Hejhej! ♥
Idag har jag haft slöjd och lite skäll har jag fått såklart som vanlig. Jag fick skäll bara för att jag gick ut utan skor!!!:P Haha jag brydde mig inte precis men!:P Efter skolan så drog jag och Emelie till ramperna och typ inga var där så vi drog till nöjes och efter en stund så skulle vi kolla vilka som hade kommit dit och då hade Erik och Danne kommit dit!:P Så  vi stannade där tills Emelie skulle till stallet och rida. När vi var med Erik och Danne så Kom typ en trea eller något och typ en sjua och resten sexor som började kaxa mot Danne och började slå han typ eller lixom putta på honnom och då blev jag så arg så jag tänkte säga vad fan gör ni slå inte han och så men jag vågade inte jag vågade bara säga typ att dom var taskiga asså jag hade lust att slå dom!!:P

Älskar dig Erik ♥

Har inga bilder på antons data:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0