Tröög!!:)

Tjenare! ♥
Morgonen var trög idag tills Emelie undrade om vi kunde va, jag svarade jag såklart:)
Vi har typ bara suttit framför datan,hoppat med Casper och vart med Malin. Fast Malin kunde typ bara vara i en kvart för hon skulle få besök. så nu sitter jag och Emelie här framför datan och väntar på att Malin ska ringa, tror inte hon kommer ringa för hon är så seg ibland! Emelie ska hem och äta snart och då kommer jag att få sitta här i min ensamhet tills Malin ringer eller tills Emelie kommer upp igen:) Jag tror att det kommmer bli att Emelie kommer upp haha:) skoja!! Men nuu har jag inte så mycket mer att skriva nu så byebye hare bra puss och kram per!!:) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0