Hade as kuul ;) ♥

Hejsan! ♥
Idag har jag varit med Emma vi hade as kul först gick vi till hennes häst Merlin nära och bra sen så gick vi till några häst hagar där i närheten och kollade på dom små hästarna. Efter att vi hade kollat på små hästarna så gick vi och kollade på Elin Angegårds Häst. När vi kom hem till Emma sen så bakade vi kladdkaka med strössel på den var as good. När vi hade ätit kladdkaka så gick vi till datan och tog roliga kort som ni kommer få se snart :)
Sen skulle Emma till sin faster eller nåt sånt så åkte jag hem så nu sitter jag här vid datan och kl är 19:39. Jag och Emma ska vara i morgon med :) harebra påer puss och kram ! ♥














HAHAHA VISST VAR VI SNYGGA!!<3

tOG INTE MED ALLA TYP 6 ST BARA OCH VI TOG TYP 13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0