bild kris!! ♥

Hejsan! ♥
 Idag i skolan så hade vi gympa och natta,jag och jahanna hade gympan och vi körde som uppvärmning killiboll (stavas) och sen så körde vi hinder bana. Efter hinder banan så skulle vi sluta lektionen med kramkull och sen blev det att dom som blev tagna gick ut i duchen. jag tror att dom flesta tykte det var kuul;)
Men nu orkar jag inte skriva om skolan. efter skolan så var jag och frida vi såg på film och åt kladdkaka eller man kan inte kalla den kladdkaka för vi glömde den i ugnen så den blev toss som en bulle men god blev den:)
Frida skulle hem sen mot sju åtta ågonting för hon skulle käka pizza. så nu sitter jag här och ska gå och lägga mig nu herrå hare bra puss och kram;)<3


Älskar dig filur;) ♥♥♥



kom hem emelie;) ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0