sommarstugan!!;)


Tjaaaaaaaa!:)
Idag har jag varit i sommarstugan och Emelie följde med för första gången vi hade skit kul där vi bdade och så!!Det var ganska kallt i vattnet men gick att bada i allafall!!!Nu sitter man här vid datan och chattar,Klockan är nu 21:10 vet inte vad man ska göra eller jo jag ska planera en tjej kväll som jag vill ha någon dag!!♥ Jag hoppas att det blir en toppen kväll hihi!<3 Vecka 29 ska jag till öland det kommer att bli kul där men inte dit och hem för lixom vad ska man göra i en bil i 5 timmar???Men ses ska planera lite roliga grejer nu! //Angelica

Puss!♥


Kommentarer
Postat av: malin

jo du, den där tjejkvällen, skulle vi ha en tsm? ;P <3

2010-07-03 @ 00:32:50
URL: http://malinnlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0