Shopping dag! ♥

Hejhej ! ♥
Idag har jag och Emma varit i örebro och shoppat, jag shoppade:
Ett par ljusa jeanslegins (stavas)
Ett par mörka jeanslegins (stavas)
Två par nagelack ett knall rosa och ett knall gult
En grön rycktborste
En man och glans spray flaska
En fluffig grimma
Fyra par läppsyl en med fanta smak, en med sprite smak, en med cola smak och en fanta strowberry smak
Ett svart linne
En svart hovborste
En rosa mössa med en boll på
Det var det jag köpte och emma köpte lite mindre saker men hon hade inga presentkort höhö det var kanske därför;)
Men nu ska jag hitta på något så hare bra puss och kram påer!!<3

Älskar dig filur och saknar dig bubba! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0