Saknar dig Filur! ♥

Hejhej alla!
Om ni undrar varför jag inte har skrivit för att den här sidan har typ dampat på min data men nu funkar den som tur va. Idag har jag varit med malin och vi gjorde lite hemlisar hon och jag hehe;)
Vi hade julavslutning på skolan idag och kuul var det men jag fick inte vara med och spela julsagan:(
 men jag hade ändå failat hehe men det är ju jag hehe. I morgon blire att handla jul klappar, jag åker dit med mamma,richard,nathalie och izabell och se när vi är däär så ska jag gå med pappa. men nu måste jag gåå upp och värma mig orkar ine lägga ut en bild för har tyyp bildkris hehe. för min mobil går inte att lada ifrån, jag måste tyyp instalera massa skit men nu fryser jag hejdå på er alla.



ÄLSKAR DIG FILUR!! ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: stajna

GOD JUL!!

2010-12-23 @ 16:15:56
URL: http://stajnabalutzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0