MARIEBERG IDAG JIPPI;)♥

Hejhej!♥
Idag har jag varit på marieberg med felicia och shoppat jul klappar till många olika;)
Vi träffade också jenna där så hon fick gå med en stund hehe;)
Efter marieberg så åt jag och sen ringde jag till malin och fråga om vi kunde vara en stund och hon svarade ja såklart seen klockan nio gick vi hem till henne sen så skulle jag hem och då passar jag på att blogga innan jag går upp!
Om ni undrar vrf jag inte bloggar så ofta äre för att jag inte hinner;)
I morgon blire stallet hehe kommer att bli kulkul att få rida bubba och få träffa filur!♥
Men nu ska jag gå upp på mitt rum och titta på tv i min skäna nya uppblåsbara fotölj (stavas)
Hare ´bra puss och kram påer;) ♥



Älskar dig FILUR!! ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0