GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!! ♥



Hejhej! ♥
Idag är det jul afton jag vaknade vid halv tio och kollade i min julstrumpa och däär låg det en trisslott (stavas), en toffefi ask och en godis påse mm vad gott. Efter att jag hade ätit lite godis så gick jag ner till datan och kolla bdb facebook och sånt. nu sitter jag här och ska snart upp och duscha man måste ju vara fresch på julafton när foket kommer;)
efter att jag har duschat ska jag städa mitt rum sen hjälpa mamma lite. klockan tre blir det kalle anka kulkul. efter kalle anka ska vi öppna julklappar:) men nu ska jag inte skriva mer god jul på er alla! ♥¨




ÄLSKAR DIG MIN LILLA PONNY FILLE!! ♥

Kommentarer
Postat av: Emilia!<3

God jul Angelica ha en bra jul gmn!<333333

2010-12-24 @ 11:19:02
URL: http://emiliacupcake.blogg.se/
Postat av: Fanny !

Sv: God jul ^^

2010-12-24 @ 14:47:37
URL: http://justfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0