bild kris!! ♥

Hejsan! ♥
Idag har jag varit i skolan inge kul hade slöjd och utepedagogik och lite men på ute pedagogiken så skulle vi hitta 5 eller 6 olika växter och då gick jag och några kompisar in i skogen och skulle leta. när vi hade hittat 6 växter så hittade vi inte tillbaka så vi gick vilse menmen iallafall så när vi gick till mötes platsen och skulle visa läraren våra växter så var dom inte där dom hade skitit i oss och gått tillbaka till skolan så vi gick tillbaka till skolan och då hade vi varit vilse i typ 20 minuter. hehe vi skulle igentligen ha typ 1 timmes kvar sittning men vi berättade att vi blev vilsna i skogen och då sa hon okej bara ni inte gör om det så vi slapp kvar sittning! hehe vist är jag bra.
men efter skolan så var jag med Felicia,jenna,lisa och josue menmen vi kollade iallafall på en film som heter scream. (stavas) Efter vi hade kollat på film så skulle alla hem och då ringde jagf emelie och fråga om vi kunde gå ut och springa lite och då sa hon ja såå vi sprang bara typ i en halv timme menmen skit samma har inte så mycket kvar att skriva. hare bra puss och kram påer!! ♥


Älskar dig Filur!! ♥





Hehe ful bild!! ♥


Kommentarer
Postat av: bea <3

Nej den var skiit söt<3333

2011-07-26 @ 21:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0