Hehe bild kris!!<3

Hejsan! ♥
Idag iskolan hade vi idrott och anders soldh kom till oss från kammarorkesten. Vi spelade lite instrument och övade till våran konsär i konsär huset i örebro menmen efter skolan så va jag med Stina,Frida,Natta,josue och Ludde.j och vi kollade på scream den var läskig. Men jag måste mata mina djur snart och sen ska jag upp och kolla på tv palla sita vid datan är så trött efter jag och emelie var ute och sprang i kväll som vi alltid gör fast emelie orkade inte springa så hon gick åå blir såå trött när andra går som man har bestämt att vi ska spring!! Men hare bra puss och kram påer!! ♥

Jag älskar er mina djur + filur!! ♥♥♥



hehe gammal bild från i vintras!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0